dimecres, 24 d’octubre del 2007

Pluriempleada del mes...


La meva moto està súper contenta, perquè feia temps que no la passejava tant!
Començo a sentir-me una mica reclamada per familiars i amics, que ja no em veuen el pèl, però en breu els enviaré una foto...jeje.
Silvia: Hem de quedar nena, es que mai veig el moment de trucar-te i quan hi penso estàs al curro. Al final serà per la comunió del Mario...
Nuri: Pendón desorejao!!! Quedate en Barcelona un finde y te prometo que nos vemos.
Miguelinho: Menos mal de la cámara web!!! No seas tan bueno : )
Joaquin: Ya no hay horchata!!!!!!!!!!! Buáááááááááá...
Mariona: D'aquesta setmana no passa. Vull veure't la panxaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Dani: Us dec un dinar.
Bufff... me'n deixo un munt, perdoneu-me. Últimament vaig molt de cul (si perdés l'agenda em moro... perquè ademés tinc memòria de peix)
Espero anar més tranquileta a partir de la setmana vinent.
1.000.000 de petonassos enoooooormes i abraçades ben fortes!
Juas! Un somriure fa que el dia sigui menys núvol

1 comentari:

Alba Danés ha dit...

Ei altantu amb això de els "multiempleos" que fan que t'oblidis de les coses més importants de la vida: Viure!!!


muxus!! i gràcies per la felicitació a tu també!!!!