dilluns, 29 d’octubre del 2007

Després de la tempesta...




Arriba la calma!

Per fí puc dir que començo a relaxar-me una miqueta. I es que aquestes últimes setmanes han estat molt xungues, tirant d'agenda tot el dia per fer memòria d'on he d'anar, amb qui he de parlar, a on m'esperen per currar...

Ja està, ara ja ho tinc tot lligat. Fins al mes d'Abril només tinc tres curros...jejeje. I després ja veurem què passa.

Nens!!! Envieu-me fotos d'aquest cap de setmana!!!

Ara toca Nit d'Ànimes, el dimecres 31. Espectacle a la Concòrdia i sopar al Casal de Joves. Després el pont...si!!!! Com mola el calendari escolar!

I d'aqui res Nadal. Ja han penjat les llums al carrer Joan Güell... em sembla que cada any ho fan abans. Jo no entenc per què les treuen. Les podrien deixar penjades d'un any per l'altre i s'estalvien feina.

Encara no he menjat castanyes, i te delicte, doncs a les colònies d'aquesta passada setmana hem celebrat la castanyada, però mira, no he menjat ni una ni mitja. Tot arribarà... dimecres!!!

Nyam!!!