dimecres, 17 d’octubre del 2007

Ja estic "del tot"


M'ha costat ben bé tres dies acabar d'aterrar després d'aquestes festes, però ja torno a tenir les bateries al 100% i preparada per seguir preparant cosetes xules! Ara toca l'aniversari de la Repúbli-k, que aquest mes d'Octubre ja fa 5 anyets.

Ja he trobat el meu lloc a la colla. Fins ara, només tocava els ous...jejeje. Encara no acabo d'atrevir-me a tocar gaire cosa més.

Fins ara no pintava gaire, però ara pinto molt més. Unes 16 cares per ser exactes... i m'encanta! Son els meus "conillets d'indies", i com es deixen... aprofito! que de models per practicar amb el maquillatge no hi ha gaires pel món.

Gràcies a tots per tenir tanta paciència i per confiar en els meus pincells!

1 comentari:

Anònim ha dit...

Madre mia, no sé de donde sacas esas energias, donde cargas las baterias????. ya lo creo que pintas ....además maquillas y muy bien, claro que pueden confiar, más que en tus pinceles, en tus manos, en tus delicadas manos, y en esa imaginación de la que , para cualquier cosa que te propongas, estás bien dotada.Bravo!!!
JAK

JKA