divendres, 19 d’octubre del 2007

Bateria baixa...

Començo a tenir les bateries molt, però que molt descarregades.

El canvi d'estació no ajuda, i la meva vida associativa tampoc. Cada vegada estic ficada a més i més merdés (associacions, colles, entitats... digue-ho com vulguis) i curra que curraràs, no paro ni un moment per casa.

No em puc queixar... estic baldada, però molt contenta. No paro de conèixer gent i això sempre m'ha agradat.

Diumenge he convidat a dinar al padrí del Felip...Oh! merda! També tinc un taller... jejeje, de maquillatge!!! Visca!!!!!

Dissabte faré tabals pels descosits, per l'aniversari de RPK i si em veig amb cor aniré a l'actuació de Castellbisbal...

I demà... de compres pel Gòtic! Maquillatges... Comercial Bolsera... Més feina per fer a casa!

Dilluns serà Sant tornem-hi, o més ben dit: Sant seguim; amb els recordatoris de les Guspires de Sants.

Dimarts assaig RPK

Dimecres reunió del Casal

Dijous... Colònies, correfoc i sopar d'aniversari RPK. Torna aviadet a caseta, que a l'endemà agafo el tren de les 7:10 cap a Vilafranca i un altre dia de colònies.

Joder!!!!! Dissabte de la setmana vinent ja podré descansar... Mentida!!!!! Festassa d'aniversari RPK amb correfoc inclós.

Ara sí. Diumenge de la setmana vinent estaré feta un moc, tirada al meu súper-sofà, absent del món associatiu... que coi! absent del món en general. Només amb la mirada perduda a la tele, empassant-me qualsevol merda de la que posen els diumenges. DESCANSANT!!!!!

Aquesta és la meva agenda associativa per la següent setmana, sumeu l'agenda personal i entendreu el meu estrés.

Estrés??? Què és estrés??? JA JA JA JA JA...