diumenge, 28 d’octubre del 2007

5º Aniversari de la Repúbli-k de l'Avern





Quina festassa!! Im-pressionant...

Mai havia vist la Concòrdia tan plena de gent, tots ballant i saltant al ritme dels tabals de Repúbli-k... i jo súper emocionada, mira, que no podia deixar de plorar com una nena petita. I es que aquests noiets de la RPK no son per a menys!
Moltíssimes gràcies. Per tot! Per acollir-me. Per fer-me sentir tan de la colla, tot i no tocar res més que els collons de tant en tant.
Ja fa 5 anys que us segueixo!!!!!!!!!! Que us seguim!!!!!!!!! I volem més, molts anys més de Repúbli-k... Aixxx, que m'emociono altre cop...

El correfoc genial! No vaig cremar, sino que vaig fer d'encenedora, la meva primera vegada! I crec que no ho vaig fer malament (tot i que no és res de l'altre món...)

"Com es diuen els petardos gordos?"-"Francessos". Toma ya! L'Alicia carregada amb francessos i la cara de bitxo que feia... brutal... No podia parar de riure

Les forques no semblaven forques, sino ceptrots!!!

Moltes felicitats nois!!! Després de tants nervis, dubtes i demés, us n'heu sortit de conya!!!! Moltes gràcies a tots els que ens vau ajudar a fer possible aquesta festassa. Som conscients de que,sense vosaltres, no hagués estat possible. Gràcies als que vau estar currant desde setmanes abans, als que vau venir el mateix dia, de bon matí a deixar-vos l'esquena carregant amunt i avall, als que vau venir a disfrutar de la festa i omplieu la plaça amb els vostres crits i salts al ritme dels tabals. Gràcies a tots! però sobretot, gràcies a la gent del Casal, jo alucino amb vosltres, sempre esteu a tot arreu, disposats al 100%, al que faci falta... Guapos!!!!!!!!
Aquí podeu veure un video de l'actuació que va tancar la festa, la qualitat de la imatge deixa molt a desitjar, però el so... A que no podeu deixar el cul quiet a la cadira?


2 comentaris:

Flametes ha dit...

Felicitats per l'estrena ENCENEDORA, però no ho diguis gaire fort que potser et tocarà més sovint eh!

PD: A qualsevol li canvia la cara un francès!

Anònim ha dit...

t'adoroooooooooooo!!!!

:P