dissabte, 15 de desembre del 2007

Sopar de "Nadal" al Casal




La festa de l'avet d'aquest any, ha estat la primera a la que he anat del Casal i m'ho he passat molt bé! Quin sopar més bo... No em podia moure de la cadira!


Erem els de sempre i uns quants més, però la veritat és que no vaig trobar a faltar a gairebé ningú... Bon menjar, bona música, mals cantants... i pitjors guitarristes, mortificant al personal a cop de guitar hero i sing star... El DJ s'ho va currar molt, i uns quants espontanis de la RPK es van marcar una jam que no va quedar gens malament.

De pas, he de dir que ahir ja va quedar clar on curro aquests dies... doncs vaig arribar dal sopar directament del curro i portava encara l'uniforme d'Orange. Unes 20 persones em van preguntar: -Curres a Orange??- Òstia! Es nota???? No, es que soc una dona-anunci... i em mola fer propaganda...
Doncs l'uniforme va triunfar!!! Resulta que la jaqueta que a la feina ningú es vol posar, i que a mi ahir em va salvar d'una pulmonia, mola un huevo!!! Ja us dic jo, que darrere l'estan d'Orange no llueix tant ni sembla tan xula...

Total, que m'ho vaig passar molt be...


Gràcies a tots i molt bones festes!!!!

1 comentari:

Anònim ha dit...

ya te podian haber hecho una fotito haber lo guapa que te quedaba la chaqueta, jeje. Ya era hora que te lo pasaras chachi piruli, y no pasaras un frio de la hostia, como lo pasé yo, siguiendo a la RPK, pero fué guai.
Besitos
Joaqui