dilluns, 31 de desembre del 2007

L'home dels nassos ja està al carrer...


Avui veuré l'home dels nassos... ja fa un any que no el veig!!!

Desde ben petita, recordo que cada 31 de desembre, el meu pare em feia buscar l'home dels nassos pel carrer. Al principi l'imaginava com l'home del sac, o alguna cosa semblant... em va costar un temps trobar-lo... però ara ja no em costa gens ni mica; el localitzo a la primera!

Aquest any que avui s'acaba, no ha estat gens malament...

He conegut un munt de gent que m'agrada, a la que ara estimo molt i que no vull que mai deixi d'estar a la meva vida.

He donat un gir molt important a la meva vida professinal... i bastant radical, doncs he passat de cuidar avis i malalts a cuidar, educar i jugar amb nens i nenes.

He començat nous projectes, que espero poder continuar durant el 2008, i alguns molt més enllà.

També m'he desfet de vells fantasmes... d'alguns, no de tots.

En resum no ha estat un mal any, però espero i desitjo que el 2008 sigui millor encara. Hi ha coses que vull que segueixin igual, com fins ara, d'altres poden millorar molt i algunes empitjoraràn, segur... però aquí estré, any rere any, fent balanç, sense deixar de preguntar-me a on va la meva vida. A vegades no l'he conduit jo, només l'he deixat portar pel "destí"... tot i que encara no estic gaire convençuda de si el destí existeix o ens el fem nosltres mateixos...

Fa uns anys que em van tocar unes boles extra per jugar a la vida i no sé si seguiré tenint tanta sort, així que ara intento jugar bé les meves cartes i no arriscar a que no surti una altra bola de regal i em toqui el game over...

Això que diuen de que només hi ha una vida... mentida!!! Jo ja en porto unes quantes. Tot i que he pogut guardar les partides sense haver de començar de cero, porto uns quants torns extra...


Feliç any nou a tots el que llegiu el meu blog, i als que no el llegiu també. Tinc tants desitjos per demanar... però només demano un: que tots es facin realitat!

Salut!!!

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Deseo que todos tus proyectos e ilusiones se hagan realidad en este 2008 y en todos los años venideros que te quedan por vivir,
mal iriamos sino quisieramos mejorar algunas cosas, pués claro que si!!, y más con ese espiritu que tú tienes, hija mia!, .
Como me alegra que ya no le tengas miedo L'home dels nassos, y que lo encuentres así de fácil.Creo que puedo entender ese cóctel de emociones que hay en tu corazón y, si me dejas, quisiera compartirlo un poquito contigo. Te quiero con todo mi amor.
Tu madre.

nona ha dit...

t'estimo un munt!!!!

se q et dec un te a piles!

feliç 2008 princessss!!



besets!

Anònim ha dit...

:D :D, q bona és la foto!!!