dilluns, 3 de desembre del 2007

Ja s'apropa...


S'acosta el dia D... i aquest any , a sobre, cau en dijous.

No és la primera entrada al bloc que em serveix per explicar lo xungo d'aquest dia, el dia del meu cumple. Oh!!! Quin rotllo de dia ... Sempre és un dia més, res de l'altre món. A vegades es fins i tot més xungo que els altres.

Tot i això, aquest any ho celebraré amb els meus amics. En algún foradet entre dinars i sopars festius!!!

El 10, berenar de Nadal amb Coordinadora (és un dimarts, i no hi ha reunió, així que encara he de decidir si hi vaig i em perdo l'assaig de RPK, però crec que m'estimo més assajar...)

El 14, sopar de "Nadal" amb la gent del Casal/ Sopar de Nadal amb el curro (de moment, no em puc desdoblar, així que no hi aniré al del curro, la gent del Casal me l'estimo molt més ...)

El 17, pica-pica de Nadal amb la gent del curro.

El 20, sopar de Nadal amb la RPK. (Mira que fotre un sopar de Nadal en dijous...)

El 21, sopar de Nadal amb Bocs, i després..... Festa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Iújuuuuuuuu... a celebrar el meu cumple (espero que la gent no em falli, i que els veins no truquin a la urbana... xD)

El 24, ja sabeu, el sopar de Nadal que tots tenim, an familia i tal...

El 25, seguirem jalant...

El 26, més

El 27, sortiré a comprar uns pantalons 3 talles més grans dels que faig servir ara... per poder seguir menjant fins que s'acabi l'any!!!

Sabeu els calendaris de Nadal? Aquests que cada dia obres una finestra i apareix una xocolatina? Doncs de cara a l'any vinent, que per aquest ja no em dona temps, en fabricaré un molt especial...en comptes de xocolatines, serà de sals de fruita, pepcid i protectors gàstrics!!! Mola, oi? Com a mínim és pràctic.

Però com no hay mal que por bien no venga... uns quants quilets de més no m'aniràn gens malament!!!! Bon Nadal a tots i felices digestions!!!!

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Como mes gustaria tener una agenda como la tuya.. si te cuento la mia, es pa mearse y no echar gota.
Joaka

Anònim ha dit...

es klar, com k tu estas prima... però i els k som rodonets kom jo?
Bé, al gener, em cosiré la boca, jejeje
bones festes a tothom

Anònim ha dit...

Sóc una mica lluç, de manera que entenc que vas fer anys el 6 de desembre!!! de manera que felicitats. Perdona el retard :P