dimarts, 18 de desembre del 2007

Dimarts etern...

Només és dimarts??
Això de treballar els caps de setmana no li va gens ni mica bé a la meva salut mental... No sé en quin dia visc!!!
Encara no he fet la carta als Reis, ni ganes... cada vegada que surto al carrer i veig la gent com a cabres, fent compres a destajo, carregats amb bosses i bosses, amb presses... m'entra el complexe "avestuz". Em venen ganes de fer un forat a terra per fotre-hi el cap i no tornar-lo a treure fins que tot (el Nadal) hagi passat.
D'on treu la gent els diners? i el temps? és que no treballen? tots són pensionistes i per això tenen temps i peles? Escapa al meu coneixement...
Només se que per a mi és un "trauma" haver de currar a un centre comercial... Quan entro a primera hora, sempre penso: mira, despres faré una volta a veure si trobo alguna cosa pels reis del Marc... però a l'hora de plegar, passo per davant de les botigues com les mules, mirant només endevant, sense parar de caminar, directe a fitxar la meva sortida d'aquella lleonera plena de boixos del consum.
Quines setmanes més llargues m'esperen...
No m'agrada el Nadal

3 comentaris:

Flametes ha dit...

I per què no has vist com esta el centre. Avui una de les incidències m'ha dut a passar a mig matí per pelai i no es podia ni caminar! I la part del Gòtic ni de conya millora. On anirem a parar?

Anònim ha dit...

oooooooo però lo bònic del nadal és trobar-se amb la familia i els amics, és una bona escusa per veure a tothom!!!! la gent és posa molt consumista i tal, però ja es aixi la nostra societat, no?

bé, espero q després de tot pasis bon nadal!!!!!!! i bon any nou!!!!

molt bo lo de la avestruz!!!!

Anònim ha dit...

este año tampoco me gusta a mi, sera porque no tendré a mis pollitos en mi corral, se va la gallina de paseo, pero.....vuelve para las uvitas y no hace falta gastar, esperarme, no os peleeis ni os lo comais todo eh?
L.M.M.