divendres, 2 de novembre del 2007

Les meves "olles"

Això d'escriure un blog és com portar un diari a mitges. Segons quines coses no es poden explicar! xD, i està clar que segons quines fotos no es poden publicar...
Em reprimeixo? m'autocensuro? bé, es pot dir com es vulgui, però així és.
Les persones no estem programades per saber totes les veritats. Aquest fet ens faria patir un curtcircuit neuronal irreversible, i tinc entés que tot alló que és irreversible, mai acaba de ser bo.
Per sort, gairebé tots els nostres actes i paraules es poden desfer, igual que els escrits del blog, s'envien a la paperera i aquí no ha passat res!
No costa gens ser sincer, el que és difícil és encaixar la sinceritat dels altres... i com tothom vol ser ben entés, ben encaixat i ben interpretat, ens convertim en pinotxos de les mentides piadoses, de les mitges veritats i de les omissions voluntàries.
I que no es confongui la sinceritat amb la mala educació o amb la falta de tacte! què bé podrien anar agafades de la maneta (la sinceritat i l'educació) i la vida sería molt més fàcil.
A vegades em fa sentir sola haver-me de mossegar tant la llengua, o haver de pensar tantíssim quines paraules faig servir al voler expressar-me. Els que em coneixeu de temps ja sabreu que no puc estar callada i, a vegades, el meu to no és gens acertat. Però gràcies per seguir al meu costat tot i ser tan bèstia a vegades, i per intentar entendre'm en el fons i no en la forma.
Us estimo!!!

2 comentaris:

Unknown ha dit...

Hola wapa!
Jo penso que és molt important la sinceritat. I tens raó, la sinceritat amb educació guanya molt més. Però no em de deixar de pensar que som humans, i com a tal animals, per tant, a vegades algunes de les nostres reaccions són incontrolables. La gent que et coneix, angie, sap que no ho fas amb mala intenció, i qui s'ho pensi és que no et coneix. Tu no canviis, a mi m'agrada molt tal i com ets, i estic segurissima que hi ha molta gent que pensa com jo. 1 petonas mega super hiper graaaan!!!

Anònim ha dit...

yo que te he parido pienso exactamente igual, la verdad, muchas veces duele, pero siempre es mejor que la mentira, tu palante mi niña.
Joaka