dimarts, 6 de novembre del 2007

I seguim amb les manualitats!!!

I es que una no pot ser pobre i tenir amics!! jeje, doncs s'acumulen els aniversaris a ritme tan o més frenètic que les reunions...

No hi ha problema, una mica de cola... uns paperets de colorins... una grapa per aquí per a que no es deixi anar... i un tros de celo per allà!

Em sento com el Mc Giver (no se si s'escriu així, però ja em perdonarà el bon home), a la meva taula de treball, gairebé tan gran que podria dormir a sobre, i se'm queda petita.

I demà el cumple del meu nen!!! 29 anyets em fa la criatura... és el més maco de la seva persona... és l'etern Peter Pank!
Au!!! Dutxeta ràpida que aquesta tarda tenim assaig i encara em queden moltes coses a fer abans d'anar cap al Casal


Ah! és un marc de fotos fet amb gominoles i resina. Molt quitch!!! Sí senyors...