dimecres, 21 de novembre del 2007

Com estem educant?


A part de la mala educació que demostren alguns nens cap als seus mestres, monitors i pares... no se fins a quin punt tenen el cervell d'atrofiat per culpa de les consoles, o ves a saber!

La pregunta estrella d'aquest migdia m'ha deixat de pasta de moniato...

La cosa ha anat així:

Jo a un nen de sisè curs: -Vols repetir de peix?

El nen de sisè em respon: - El peix és porc?

Toma!!!!!! Gairebé caic de cul a terra. No cal dir que la mirada assesina que li he dedicat no l'ha deixat indiferent, ni a ell ni als seus companys de taula. Es que la veritat, no he sabut què dir davant de tan estúpida pregunta.

He de reconèixer que quan hem sortit del menjador m'he rigut una bona estona amb els companys a costa del peix que no porta porc...

Algo semblant ja em va passar al casal d'aquest estiu. Un nen em va preguntar si l'entrepà era de porc, però la veritat és que no hi havia res més per menjar, així que la meva resposta va ser: -Tranquil... això és mortadela.

Aixx!! Aquests nens ...

1 comentari:

Anònim ha dit...

es mortadel·la!!!!!!


pos clarrrrrrrrrrr!!!! tot ve de l'arbre de la mortadel·la! d'on sino¿¿?¿?


bsts!!! :)