dimarts, 27 de novembre del 2007

La grip em persegueix...


Però de moment jo sóc més ràpida!

M'encanta el fred, menys quan a la nit m'entren les tiritones i em quedo feta una boleta al meu sofà. Ja he posat el "plumas" al llit, però segueixo dormint amb la finestra oberta...

Els sopars de Nadal ja s'acumulen durant tot el mes de desembre a la meva agenda... el curro, el casal, la RPK, Bocs, el meu cumple per aquí enmig (no se si això s'escriu així.../enmig/), i després més sopars, que si la nit de Nadal, el dinar de Nadal i Sant Esteve, cap d'any... Espero agafar uns quilets!!!

Em moro de ganes de descansar, d'aburrir-me una mica. Mentida!!!! Després, si m'aburreixo perquè no tinc res a fer em poso d'una mala llet... que el pobre Marc ha de patir...

Enmig (una altre vegada ...) de tots els dinars, sopars i berenars, estàn els correfocs i actuacions, els maquillatges de reis, patges i demés fauna i flora nadalenca... Uixxx... no sé si arribaré gaire sencera per començar el nou any, i encara queda un mes per dir adeu al 2007!
A la imatge: Santa Jack, de Pesadilla antes de Navidad (Tim Burton)

2 comentaris:

Anònim ha dit...

corriendo así delante de la gripe nosé como podrás coger algún quilito, jeje, además con tanta vida social, tendrás que pasar dos veces para que te veamos, otra vez jeje..no es diu pel mig ?, yo no sé escribir catalán, por eso oso y me atrevo, y otra vez..jeje y je
Te quiero. Mami

Angie ha dit...

AIXXXX!!!!! QUE GUAPA ERES JODIA!!!!! Y COMO TE QUIERO !!!!