dimecres, 6 de febrer del 2008

M'han donat un premi!


La Mercé, una noia implicada allà on les hagi, m'ha atorgat un premi!!! M'ha fet molta il.lusió, ja que no vaig guanyar el concurs de truites...

I ara jo he d'escollir 5 blocs als que premiar també.

Com no m'agraden gens els missatges en cadena, i això és algo molt semblant... m'he permés canviar una de les normes; no cal que cap dels premiats torni a premiar a cinc més. No us caurà el cabell, ni us sortiràn grans a la planta dels peus, ni el nas us creixerà, ni tindreu mala sort... Ho entens , oi Mercé? De totes maneres, la cadena no te per què trencar-se, doncs hi ha quatre premiats més que potser si que ho fan com Deu mana...
Les regles del premi són les següents:
Cal triar cinc blocs que es consideri que són mereixedors d’aquest premi per la seva creativitat, disseny, material interessant i aportació a la comunitat bloguera, sense tenir en compte el seu idioma.
Cada premi atorgat ha de tenir el nom del seu autor/a i l’enllaç al seu bloc per tal que tots el puguin visitar.
Cada premiat ha d’exhibir el premi i col·locar el nom i enllaç al bloc de la persona que li ha atorgat el premi.
Premiat i premiador han d’exhibir l’enllaç d’Arte y pico per tal que tots sàpiguen l’origen d’aquest premi.
Exhibir aquestes regles (però ja us he dit que potser no cal complir-les totes)
Super premiats:














2 comentaris:

Anònim ha dit...

flower!!! merciii

fa 4 dies q tinc blog i ja estic nominada!!! q fuerte (me parece), se'm pujara la fama al cap!!! :P

bsts!


m'alegro que t'agradi! :D

Anònim ha dit...

Felicidades, te lo mereces de verdad, por todo tu arte, tu creatividad, tu imaginación, vamos, todo TU.
tu mami.