divendres, 1 de febrer del 2008

Dijous Gras i el concurs de truites!


He de confessar que els concursos no son el meu fort... Concurs de truites de patata al casal de joves de les Corts, dos participants, i per fer més "bulto" dues truites de l'Area de Guissona, acabades de treure del seu embolcall.
La truita número 1, boníssima, és la que es va endur el premi. Pebrot vermell, espàrrecs i pernil del bo.
La truita número 2, la meva. Per al meu gust boníssima, amb ceba i formatge de cabra...
Però la més votada en segon lloc va ser la de l'Area!!! Es que la gent de les Corts te el gust atrofiat o què? jejejeje

El Nuss, encara que no ho sembli... És va posar a les meves mans i va acabar amb aquesta cara... No és que es posés verd al probar la meva truita, eh?

Concertillo de "Micu", súper xulo. M'agraden aquests concerts dels dijous... i els bolerillos que van cantar ...

I per finalitzar la nit... Xatonada a càrrec del Cañlçot Roig... Del Manelet!!! Què bona estava!!!

1 comentari:

Anònim ha dit...

mmmmm..... ja saps, s'ha acabt fer sopars guais.....

visca el choped!!!! :P