dilluns, 25 de febrer del 2008

Calçotada de les Corts

Quin cap de setmana aquest!!!
Després de passar unes quantes hores de dissabte enfilant calçots al Casl, ja ens sortien per les orelles...
Assaig general de Bocs, que s'estrenava amb el seu primer espectacle.
Vull felicitar als actors i actrius... i també a l'Edu, que ho va fer tan be, que ara no sabria dir si era actor o actriu...
Tothom ficat en el seu paper, i el Marc dirigint "l'obra"...

En cap moment van faltar les rialles i aplaudiments ...

També hem de donar les gràcies a tots els extres espontanis de la Repúbli-k, que ens van donar un cop de mà en la representació.

La plaça plena de gom a gom...

Bon espectacle, bona música, bon menjar... però sobretot, bona companyia. Això mai falta al barri!!!

6 comentaris:

Anònim ha dit...

I jo en un viatge de l'inserso.
Si és que... no tinc perdó! Recordem que la propera vegada que digui que vaig en algun event cultural que ni se m'acudeixi.
Sort que al menys els calçots i la salseta a Salomó van ser de primerisima qualitat.
:'(

Anònim ha dit...

Muchisimas felicidades por el evento, da un poquito de envidia viendo las fotos, látima que estabamos de viaje.Te quiero.
besitos
mamá

Anònim ha dit...

També se t'ha felicitar per el curro que et vas pegar ;)

Anònim ha dit...

felicitats per l'èxit!!! ja m'han explicat que va anar moooooooolta gent!

besets!

Anònim ha dit...

Hola, Sóc la Remei...
Felicitats a tots els cortsencs/enques, perquè va anar molt bé...
els calçots... boníssssims, i el vi, de fàbula.
La música perfecte, en fi, tot genial.
Petons

Anònim ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.