dimarts, 19 de febrer del 2008

Estrés


Avui és un d'aquells dies que em desperto amb la mandra incrustada al cos...

Pot ser estic fent massa vida social, com l'Alaska, però jo no em paso el dia bailando!

Aquesta setmana es solapen reunions, assajos i altres coses més divertides, a les que no hi podré anar, doncs encara no domino gaire l'art de la mitosi... però tot arribarà.

Els dies són molt curts i no em donen per fer tot el que voldria... vaig deixant coses pendents i s'acumulen. Però ara ja no m'estresso.... mentida!!!!!!! Però m'estresso menys...

Per sort vaig nèixer dona i puc fer més d'una cosa al mateix temps ;)

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Doncs, ben bé puc entendre el que dius, quina setmaneta, i això que encara ni ha començat com aquell que diu, ja veurem com acaba. De totes formes jo crec que tot el secret està a l'organització (això et diuen quan fas algun curs de gestió del temps almenys, encara que per molt que t'organitzis sempre necessitaries el doble de temps per fer el que voldries).
Proposo des d'aquí organitzar una campanya per tal que els dies s'estableixin de 48h. com a mínim!!!

Anònim ha dit...

Ten cuidado..,ya lo dice el refrán, el que mucho abarca, poco aprieta, aunque seamos mujeres, y por mucho que nos lo hagan creer, no somos super-womans. A veces vale la pena parar un poquito y como en el anuncio, tomarse un Kit Kat ( añadiria algo más, pero no me atrevo ).
JKA