diumenge, 10 de febrer del 2008

I AVUI... M'ESTRENO JO!


Per fi ha arribat el dia...

Avui m'estreno jo amb la RPK, al carrer!! Ja començava a pensar que m'estaria tota la vida assajant a l'escola d'adults, però no... avui m'escoltaré per primer cop a l'aire lliure!

No estic nerviosa, tot i el que pugui pensar el Marc. La veritat és que m'extranya estar tan tranquila... ni gota de nervis... tot serà que quan carregui el tabal em comencin a flaquejar les cames, s'agarrotin els músculs dels braços i em torni més patata del que ja soc.

Tingueu per segur que penso penjar un munt de fotos (aquesta nit o demà...jejeje. Depén de lo feta calderilla que torni).

El que porto pitjor és lo d'haver de caminar mentre toco. Encara em costa coordinar mans i peus a la vegada. I no és que caminar sigui un exercici mecpànic... digueu-me rareta, però jo per caminar m'he de concentrar. Si més no, per poder anar sortejant caquetes i tolls pel carrer...

M'he de mentalitzar per no posar la mateixa cara sèria que poso als assajos, que tothom diu que faig por de lo emprenyada que semblo... I no és plan de sortir a totes les fotos amb cara d'ogre.

Avui també ens maquillarem! Estic per fer-me un somriure d'orella a orella amb aguacolor, i així ja tinc solucionat lo de la cara seria. Però segueixo sense haver solucionat lo de caminar a la vegada que moc les mans per tocar el tabal...

Uix... m'estic posant nerviosa ara... No hauria d'haver començat aquest post...

Ja us explicaré la meva aventura al correfoc de Santa Eulàlia!!!!

Desitgeu-me sort!!!!!!!

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Molta sort...
Encara que no la necessitaràs per disfrutar...!

RPK al poder!

Anònim ha dit...

seguro que has triunfadooooooooo.
tu mami.

Anònim ha dit...

benvinguda a la RPK! i a posar-se les piles q ara ja no pots tornar enrrere!


BSTS!!!