dissabte, 29 de setembre del 2007

Deliris


Els llibres poden ser més importants que els amics? Pot algú pendre la determinació de sacrificar el fet de tenir amistats, per estar envoltat de llibres i estudiar?

Penso que no.

En un incendi, està clar que els llibres quedaràn reduïts a cendres, mentre que els amics és poc probable que s'arribin a cremar tant, i si més no, sempre se'ls pot identificar per la dentadura...

En una inundació, els llibres quedaràn arrugats com panses i mai més tornaràn a ser el que varen ser. Els amics s'aixuguen i queden com nous, i millor que abans segons quins!

Conclusió: encara que estigueu a la uni, fent un master de l'univers o preparant la tesi, no deixeu de banda els amics, són molt més soferts que els llibres i quan es mullen no perden la utilitat.

1 comentari:

Flametes ha dit...

Però jo quan em mullo també m'arrugo i més que una pansa!

I sí que és veritat que hi ha gent a qui li fa falta una inundació!

Però no em cremo perquè sóc diable i tinc escates!

T'estimo!!!!