dissabte, 8 de setembre del 2007

Guapos!!!


L'amistat és una paraula que s'utilitza molt gratuitament i amb molta facilitat, però quan trobes un amic de veritat, et fa adonar del verdader sentit de la paraula.

Últimament estic sent molt afortunada, doncs he trobat algunes joies que sé que quedaràn sempre a la meva vida.

Em sembla que ja havia dedicat una entrada d'aquest blog als meus amics, però es que m'estic adonant ara, gairebé amb 30 anys, de que els amics han d'omplir una part molt important de la meva vida. Una part "vital".

Potser he pecat de ser massa autosuficient fins ara, de no necessitar ningú per tirar endevant... així m'ha anat. He acabat rendida de tant esforç per superar problemes i contradiccions jo sola, sense voler ajuda de ningú, perquè creia que no em feia falta.

Verdaderament, un amic és un tresor. Un amic és confiança per ser jo. No cal fingir alegria per tenir-los al costat, ni bon humor... Només cal ser un mateix i allà estan, al meu costat.

Us etimo!!!


Beijo


Um Beijo

Só preciso de um beijo

Mas não um beijo qualquer

Um beijo que comece devagar, num estalinho

Como aqueles que você gosta de me dar, ao redor, do lado da boca

Meio que provando um gosto, saboreando

Depois, te beijo gostoso, molhado

Com vontade

Explorando tua língua

Dessa vez, de verdade

Sem culpa, sem medo

Apenas beijo

Longa e demoradamente

Até sentir que você agora é minha

Até sentir que não foi só a tua pele que foi beijada

Nem tua boca apenas

Mas tua alma

Sim, quero te beijar longa e demoradamente

Até sentir que tua alma foi beijada

E que daí a vontade apareça, de forma natural

De querer beijar mais e mais

Até não existir mais eu

Nem você

Apenas nós, ligados por um beijo

Começando tudo com um beijo

Vivendo por um beijo

Desejando um beijo

Tua boca na minha

Teu olhar, agora embevecido

Já não se importa com nada

Apenas quer que não acabe mais

O beijo

Que começou de um estalinho

E se tornou carinho

Dentro do meu seu coração...