dilluns, 3 de setembre del 2007

Ja està???

Ja s'ha acabat l'estiu? Ha passat volant! No pot ser, aviat hi hauràn castanyeres pel carrer i tornarem a portar bufanda...
Bé, jo segueixo aquí liada amb la meva vida i el meu nou "rumbo". Ja no escolto rumba al metro. Ara vaig en moto. Com "una moto", amunt i... amunt amb el curs de dires, els monogràfics, el carnet de conduir, els ritmes "tabaleros" i "tamborineros", el despertador a les set menys deu i la dutxa del matí amb els ulls tancats... Tot segueix igual, tal com ho vaig deixar!
No del tot; per ara ha canviat l'escala, ja no sembla l'entrada d'una casa okupa. I és que els canvis poden anar de fora en dintre o de dintre en fora. L'escala és fora o dintre? Jo què sé! Igual m'afaito el crani i començo amb els canvis radicals... De fora en dins...
Què ràpid passa un estiu!!! Què ràpid s'oblida allò que es vol oblidar!!! Què ràpid...