dijous, 4 de desembre del 2008

On coi està la crisi?


Està clar que a les Corts la crisi no li afecta, com a mínim a l'hora de "fer" Reis...


I totes les mames i papes (més les mames que els papes, això no ha canviat tant) histèrics perquè la casa del Mickey Mouse està esgotada.


I què em dieu dels Gormiti????? Són uns bitxos asquerosos que no havia vist en la vida!!! Però resulta que estàn molt de moda entre els nens de 5 a 12 anys. Doncs que sapigueu una cosa: si busqueu la "Isla de los Gormiti + 3 figuras" (ara mateix no recordo la referència), està esgotada a tota Espanya. D'això se'n diu morir d'èxit!


La "Rayuela" de la Hello Kitty, que per mi és una cutre-xarranca de tota la vida tampoc la trobareu! I mira que pagar 20€, podent comprar una caixa de guixos de colors per només 70 cèntims!




Crisi???? On coi està la crisi? Deu ser que només afecta a Sants, perquè jo a casa meva si que la noto... però no d'ara. Jo crec que ja vaig nèixer en crisi.

1 comentari:

Anònim ha dit...

yo vivo en Les Corts y sufro la crisis, claro que a lo mejor es porque no tengo niños pequeños, pero grandes si, también el Hereu vive en Les Corts, sufrirá la crisis él????? me pregunto......