diumenge, 9 de març del 2008

Relax


Esperava aquests dos dies amb moltes ganes... Tirats a la muntanya, sense cap obligació...
M'han encantat! Les persones amb qui les he compartit no m'han deixat indiferent, he conegut gent nova i he conegut mitllor a qui ja creia que coneixia...
Visca els jocs de coneixença!!!
M'he quedat amb ganes de més, amb ganes de tot. Això s'ha de repetir aviat!

Tot s'ha de dir, la descordinació ja forma part de la meva vida, i en aquesta sortida tampoc s'ha deixat veure... Però quan les coses surten bé... Què més vols?

Visca les caricies i les abraçades multitudinaries!

Visca les Xocolines!


;)

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Jo m'ho he passat d'allò més bé!!!!!
Visca, visca i visca!!!
Pensava en un rotllet més mogudet però aixó ha estat també impresionant, quin bon rotllet, coneixer gent nova, i coneixer encara molt més a gent no tan nova!!!
I love you my friends!!!
Per cert les xocolines conquistaran el món, en tinc 2 paquets que han aparegut del no res al meu cotxe, nooooooooo!!!!

pablo ha dit...

Ja has superat el teu temor inicial a les chocolinas??

cuidadín!!!!! ;)