divendres, 14 de març del 2008

L'últim divendres

Avui és l'últim divendres que estic currant al Casal de Joves i, la veritat, em fa molta peneta.
Aquests tres mesos han estat súper intensos. He conegut un munt de gent, dels quals ara puc dir que s'han convertit en amics, altres en companys...
És clar que no em desvinculo del Casal, encara que passada la setmana santa ja no hi treballi... Encara em queda molta feina a fer per aquí, la Repúbli-k, els Bocs, les Corts.cc, Plataforma... i ves a saber si aviat teatre!
I jo que era totalmet reacia a la vida associativa... i mireu-me ara!
Mil merders i sense temps ni per depilar-me les cames!!! Sort de les maquinetes!!!
Mil gràcies a la gent del Casal, sobretot a l'Oriol i el Nuss, amb qui més he estat aquests tres messos... he aprés moltíssim, encara que no tant com hagués volgut (m'ha faltat temps!). Que jo en aquest mundillo encara soc "novata" , total, només porto un anyet treballant amb joves i nens, que abans ho feia amb avis...
Be, que tampoc em vull enrotllar gaire, no sigui que em posi tonta, i estic fent l'article desde el despatx i tinc l'Oriol davant...
Res més. Gràcies per TOT. Marxo de la plantilla, però seguiré emprenyant per aquí...

3 comentaris:

Nússer B. Lakmisi ha dit...

Bueno, jo sok el que menys tempos porto, pero ja he apres de tu, encara que sols sigui a ser una miqueta més endreçat, i a ser més entusiasta a la feina que faig (que ja es molt).

Gracies i ens veiem aviat.

Un petonasssssssssssssss
de Pallassssssssssssssss

Anònim ha dit...

seguro que te echarán de menos.Me alegra que haya sido tan positivo.
Muachhhhhhhhhhhhhhhhhh
JKA

Anònim ha dit...

:'(
Que hi farem, acaba una etapa i començarà una nova, potser millor, potser pitjor...
El que compta es que serà diferent i que n'aprendràs moltes altres coses.
Segur que en el Casal tothom et troba a faltar, encara que de tant en tant vindràs a fer que la gent es transformi en un os rentador no? jeje!
Ens veiem guapisima un petonas enorme!!!