divendres, 3 d’agost del 2007

Quina calor!!!

Quin sant tan extrany... No cal dir que el dia del meu aniversari és el més rotllo del món; sempre espero que sigui un dia especial, ple de sorpreses i mai ho és. En canvi, mai espero el mateix del dia del meu sant, que per norma general sol ser molt guai.
Què més puc demanar que passar el dia amb amics? Doncs un regal ben xulo! Si si si si si... El regalet d'aquest any m'ha flipat a mi mateixa, i això que l'he escollit jo! Tinc un piercing nou!(i no em refereixo a la joia, sino a la perforació)
Si serà veritat que això "enganxa"? Llàstima que no el podré disfrutar "del tot" fins d'aquí un mes...
A part d'això... Aquest mes serà mooooolt llarg, tot i que ja tinc un munt de coses planejades, aquesta calor que està fent em mata i la veritat és que ve poc de gust sortir de casa fins que no ha caigut el sol.
Aviat començaran les festes "de barri", les més xules pel meu gust, a on m'ho passo millor, al carrer... i la nit de Gràcia, la de Sants... l'Aquelarre... Concerts al aire lliure, cinema a la fresca... terrassetes i una Moritz (s'ha de fer pàtria)...

Despierto (La Pegatina)

Cae la noche, sobre la ciudad, estrellas y luna me van a pillar
No necesito nada irreal, que esta vida es pa disfrutar
No me gusta la cuenta atrás, pa'lante tengo que mirar
Deja de rebuznar, que todo cuento tiene un final.
Despierto yo me voy...
Dependencia de un estilo y de un buen ambiente
Rodearse, codearse con gente corriente
Saber que lo importante son las personas
Que unas veces las dan y otras veces las toman.
Despierto yo me voy...
Veo gente que duerme
Gente que no despierta
Gente con una venda en los ojos
Y hay gente que va con los ojos rojos.
Soy un vivo entre muertos
Soy un lince entre ciegos
Yo voy despierto y no tengo sueño.
Y se tiene que volar despierto...

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Merci per promocionar cançons nostres, si voleu el disc el podeu descarregar a http://www.comparteelarte.com de manera gratuita, ah i es despierto,no despierta,jeje ;)

La Pegatina
http://www.lapegatina.com

Angie ha dit...

ok! Corregit!!!
Per descomptat el disc ja el tinc!!! i m'ha animat moltes hores de metro aquest estiu.
Gràcies