dijous, 16 d’agost del 2007

Festes de Gràcia


Ja han començat les festes de Gràcia. Sempre, per aquesta època, tinc la sensació de que l'estiu s'accelera i en un no res s'acabarà. A les festes de Gràcia les seguiran les de Sants, i després ens trobarem preparant la Mercé, tot seguit les Corts i... a menjar castanyes! l'estiu ja haurà acabat del tot.
Per una banda ja tinc ganes de que s'acabi, per això de deixar de patir la calor... per altra banda... sé que mai estic del tot contenta! Quan tinc calor vull que arribi el fred, quan tinc fred, vull que arribi el temps d'anar a la platja. Deu de ser per això que les meves estacions favorites són la tardor i la primavera... No soc gaire d'extrems jo...
Ahir vaig anar a veure el cercavila de cultura popular a Gràcia (més de 30 colles) i aquest cap de setmana no penso fallar...
Diumenge ... Kumbes ! a Joan Blanques.

I aquí teniu un enllaç perquè no us perdeu cap acte de Festa Major.

Salut!