dilluns, 12 de juliol del 2010

Som millors???

Aquests últims dies estic llegint moltes opinions i comentaris, tant en torn l'estatut, com al mundial de fútbol. La gent fa barreges extranyes...
De veritat ens creiem millors que aquells que es refereixen als catalans en termes despectius? Doncs jo crec que els catalans que es refereixen als espanyols en els mateixos termes malsonants no es mereixen tampoc cap respecte.
Soc catalana! Quan escolto "els Segadors" les llàgrimes em pugen als ulls. M'agrada la meva cultura, la visc i la disfruto. Vull l'independència? Doncs si, crec que a Catalunya viuriem millor si ens gestionessim nosaltres mateixos. Però no crec que la resta d'Espanya tingui una cultura inferior, no em crec millor que altres...
Quan parlem amb les vísceres i maleim Espanya, no estem sent gaire diferents d'aquells que pretenen insultar-nos amb adjectius extranys com ara "polacos".
Estic d'acord en defensar la meva terra, però no estic d'acord en fer-ho ofenent la terra de molt dels meus amics, dels meus veins.
Les coses es poden fer de moltes maneres. No podem anar de liberals i voler imposar, com ja ens van fer a nosaltres i a moltes altres terres.
Respecte. No costa gaire...

4 comentaris:

Natxo ha dit...

Estic plenament d'acord amb tu.

No cal caure en l'insult i el despreci. No podem pas oblidar que ni som pitjors ni tampoc millors que ningú. Igual que demanem respecte per nosaltres, cal que el tinguem amb la resta.

Anònim ha dit...

M´encanta. T´estimo. Us estimo.
Tona.

mama ha dit...

cuanta razón hay en tus palabras, me siento orgullosa de ti, por ser como eres, y por haber dado la VIDA a mi Nieto, HUGO, cuanta felicidad!!!, te quiero, os quiero, siempre!.
Mama

Natxo ha dit...

Aprofito per felicitar per la bona nova del naixement d'ahir al vespre.