divendres, 12 de juny del 2009

System update available

Un altre canvi!

Aviat marxaré a fer colònies, i quan torni, altre cop a canviar la meva rutina...
La veritat és que no em desagrada gens ni mica això d'anar canviant rutines, més aviat al contrari, m'agrada variar les meves activitats, d'aquesta manera no les cremo.
No trobo temps per a fer les coses que m'agradaria fer, perquè els dies em passen volant. Els compromissos s'acumulen sense voler-ho, però al principi no eren compromissos... s'hi van tornant a mida que s'acumulen.
I suma aquesta calor que fa, que a mi em destrossa i m'aixafa, em deixa aplatanada i sembla que fins i tot m'engreixi... es com si tota jo pesés el doble del meu pes normal, perquè em costa una barbaritat moure'm.
I què és el que em ve de gust fer? Ni ho sé! Això és un misteri (com sempre...) Sigui el que sigui, em vindrà de gust una estona. No?