diumenge, 13 de gener del 2008

3 Tombs infernals a Sant Andreu!




Quin "correfoc" més xulo! I dic "correfoc", entre cometes, perquè ni s'hi asembla gaire a cap dels correfocs que he fet fins ara. La performance , molt millor que la del Aquelarre de Cervera, i cada any que la veig, s'ho curren més i més aquesta gent! Una passada...

El pobre de Sant Antoni és temptat 3 cops pel mateix Satanàs, però Sant Antoni resisteix i aguanta estoic la temptació, que per altra banda, no és poc amb el que el tempten.

Finalment, perdem els de sempre, els dimonis... però quina manera de lluitar abans de la derrota!!!

M'encanta estar sota el foc, només puc mirar a terra, i la llum que veig, és més clara que la llum del dia, però resulta que és del tot diferent... no us ho puc explicar, ho heu de fer!

Gràcies Joan, per aquesta convidada tan xula!!! M'ho he passat dimoni!!!

1 comentari:

Anònim ha dit...

a mi em sembla que va ser caminar i el meu pare ja em va fotre sota el foc, i sempre m'ha agradat motl i entenc el que dius!

i anda que no disfruteu els diables!!!

mil besets!