dimecres, 17 de novembre del 2010

Mmm... ?


És curiós tota la gent que es creua en una vida. Quanta gent em coneix? Tanta com jo conec? No, ja no. Ara em coneix gent que jo no se ni que existeix... els anònims d'internet, els amics d'amics que senten una història que pot parlar de mi... i jo conec gent que ni tan sols saben el meu nom, o que mai m'han vist la cara. I què vols que et digui? M'agrada aquest misteri. M'agrada seguir el bloc d'algú que no conec i llegir només allò que em vol dir, sense treure altres conclusions que les que escriu, sense veure a la seva cara gestos que m'indiquin si menteix o diu la veritat, si està trist o content, sense jutjar res que no hagi de ser jutjat per exprés desig de l'autor.

És curiós quants prejudicis tenim tot i sense voler tenir-los, tot i voler evitar-los...

"Wow this is a great resource.. I’m enjoying it.. good article "

Who are you?
I did not say
So I like the mystery ...

És la màgia d'internet