dimecres, 9 de juliol del 2008

Segueixo viva (de moment)


Després de molts dies sense actualitzar el blog/bloc... tachààààànnnnn...

El casal d'estiu és del tot destructiu (rodolííí) i només estem a la meitat de la segona setmana!

El curro al bar està una mica fluix, però això no treu que hagi de currar 20 horetes més, a part de les 40 de casal... Total, que estic feta un drap!!! Però la resurrecció serà durant aquest mes d'agost... platja, platja, platja! i moltes maduixes!!!!xD.

Ara deu fer un anyet que vaig començar a escriure aquest blog/bloc, doncs recordo que un dels primers post era algo així com: "no és cerdo, és mortadela". Doncs torno a repetir casal i la veritat és que m'ho passo molt bé amb els monstres del cap petit!.

Els caps de setmana vaig una mica apurada, però passarà aviat, i ademés compensa. Un munt d'amics omplen cada nit el bar, encara que sigui una estoneta...

3 comentaris:

Edu ha dit...

i jo sense enterar-me que ens feieu una instantània, per que si no, m'hauria posat més guapo (més del què ja sóc?). Us estimo moltísssim.

Anònim ha dit...

en Agosto te cuidaré como si estuvieras en un SPA...de lujo.
te quiero coco

Anònim ha dit...

collons si que treballes hores.... la platja a l'agsot ja te l'has guanyat segur!

besets!