dilluns, 19 de maig del 2008

Serà nena!!!

Tindrem una Claudia a la familia d'aqui ben poquet!!!
I jo he guanyat un altre tatoo. Això d'apostar-se tatuatges pot arribar a ser bastant perillós si la sort està sempre de part meva...
Il.lusionada amb els canvis que s'aproximen a la meva vida, en tots els sentits. Una mica cagada, però il.lusionada, que és el que importa a l'hora d'enfrontar's-hi de cara.
Me'n adono de que amb els anys m'he tornat més poruga... conservadora, diria jo. Però mai deixaré de sorpendre a uns quants (possiblement als que més em coneixeu).

1

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Vaja, felicita als futurs pares de part meva!
I fes el favor de deixar d'invair el teu cos amb forats, tinta i altres objectes decoratius dona, que tu ja ets prou guapa!

Anònim ha dit...

I més perillós encara amb qui te l'apostes i què t'apostes no? Però tranquila, m'ha dit un ocellet que t'hi farà un bon disseny!1! Però que el lloc el tries tu.